Re: Dekompresja dysku(bylo Deinstalacja W95)

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Mon 22 Jul 1996 - 05:13:29 MET DST

At 18:55 21/07/96 +0200, you wrote:

>Wniosek z tego jeden by wynikal(byc moze ja zle odebralem intecnje autora),
>kompresja dyku jest OK ale lepiej go nie dekompresowac. Tak?

> Antoni
Moje doswiadczenie bazuje na Superstor kolejnych wersjach. Stackera w wersji
DOS 6.* uzywalemna komputerach w pracy. Problem pojawia sie, gdy .. pojawia
sie problem. Jest trudno zafiksowac. Czesciej na HD powsraja bad clusters.
Gdy przychodzi do przearanzowania setupu jakiejkolwiek aplikacji moga
wystapic problemy. Z mojego doswiadczenia nie radze nikomu zageszczac
partycji, na ktorej jest os.
Pozdrowienia
Stan Kulski