Re: Win95 start, czyli krowa na rozruchu

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Sat 20 Jul 1996 - 09:11:33 MET DST

At 17:01 19/07/96 +0200, you wrote:
>[...]

>Powodzenia!
>
>Robert Lukasz
>rlukasz_at_vena.telbank.pl

Dzieki, to trzecia diagnoza trafna. Najbardziej dotarla do mnie diagnoza
Stryja, bo wciaz mam problemy z zaskoczeniem, co to jest plik, edycja/znajdz
itp, uzyte w pierwszej poradzie.(Za pozno zaczalem przestawiac sie na polska
terminologie).
Serdeczne dzieki, jesli bedziesz wybieral sie na Olimpiade 2000, nie
zapomnij zahaczyc.
Stan Kulski