Re: obiektowy W95

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 21:07:32 MET DST

Tomasz Golebiowski <expo_at_man.szczecin.pl> wrote:

>Mam sporo zastrzezen do WIN95, ale uzywam ich, bo sa wygodniejsze,
>bardziej logiczne i szybsze w obsludze niz Win 3.11. Poza tym stary WIN
>zawieszal mi komputer przecietnie raz w miesiacu - a co wtedy sie
>dzieje, sam przyznasz: kupa.

Masz Ty chlopie szczescie... Mnie stary Win zawiesza komputer
przecietnie raz dziennie. Wlasnie sie bawie z tym preinstalowanym
na IBM-330 W'95 (zostawilem jeden niedobitek - a nuz-widelec to
bedzie lepsze od upgrade) i jezeli stwierdze, ze zawiesza mi
komputer TYLKO raz w miesiacu, to uroczyscie odszczekam wszystko
to, co zlego na tej liscie napisalem o Billu i MS...
:-)

Pozdrowienia

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl