Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 00:53:54 MET DST

At 09:13 18.07.96 +0200, you wrote:

>tak, jest nudne jesli sie sto razy powtarza a do zakutego lba nic nie
>dociera, czego mamy dowod ponizej:

>to w95 ma interface uzytkownika zerznietyz z OS/2 poniewaz WPS
>(Work Place Shell) byl znacznie wczesniej (2 lata) niz w95
>a GUI systemow operacyjnych z koniecznosci sa do siebie coraz
>bardziej podobne, gdyz zarowno IBM jak i M$ stara sie je robic
>"CUA 91 compliants"
>i pisalem juz o tym zarowno ja, jak i kilka innych osob, a ten w kolko
>macieju : merlin zerznietyz z windoze
>
>tak, a Rolls Royce jak wiadomo wzorowany jest na syrence

> [...]
A poza tym w/g urody to oceniac mozna co najwyzej panienke na jedna noc. Dla
kandydatki na zone to juz za malo. Jesli uroda ma decydowac o wyborze o.s.
to rzeczywiscie G'95 bije wszystkie obecnie dostepne systemy na leb. System
operacyjny jest jednak tym co bezposrednio rzaci Ci komputerem i od jego
jakosci zalezy czy liczydlo dziala w ogole czy dobrze czy prawie wcale! Tam
gdzie uroda ma znaczenie _mniejsze_ od niezawodnosci tam G'95 nie ma szans
bo drastycznie zbyt czesto sie wykrzacza!
Wyobraz sobie Slawku-esteto, ze komputery niektorym ludziom i firmom sluza
tez czasem do rzeczy bardziej prozaicznych i krytycznych dla ich przetrwania
niz gry. Gdy od niezawodnosci infrastruktury informatycznej zalezy
przetrwanie firmy to nikt nie zaryzykuje powierzenia krytycznych danych
systemowi, ktory moze w dowolnym momencie zdechnac i te dane zezrec i nie
chciec wypluc - raczej zdecyduje sie na cos tak ohydnego i nieprzyjaznego
jak np. NetWare - jak sobie to gdzies obejrzysz to przestaniesz mowic, ze
pol-osa jest brzydka. A nawet jesli jest to paskuda to trudna do zaje... -
to sie naprawde liczy.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl