Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 00:53:48 MET DST

At 05:19 18.07.96 +0200, you wrote:

>[...]
>[...]
>
>wlasnie o to mi chodzilo, i dlatego nazwalem go #11.5
>gdyz reinstalowalbym aplikacje w3.x juz pod win-os2
>
>Grego

To bylby polsrodek - bo po co w takim wypadku instalowac MS W.3.1x?
Jak ciac wrzoda to generalnie: najpierw WARP (na HPFS, az sie prosi) i
rezygnacja z p. 10. Ze to tylko dla kogos kto deklaruje sie jako osiarz? I
dobrze - bez 'systemow operacyjnych' MaloMiekkiego da sie zyc i bedzie to
zycie wcale nie do rzyci, choc nudniejsze z powodu spadku ilosci padow.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)