Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 00:16:38 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
<4smbnt$55p_at_olorin.nask.pl>...

> I dlugie lata istniall bez pomocy www, oczywiscie nie wykorzystywany
> przez barbarzyncow...  Zreszta www jest uzywane kompletnie
> niezgodnie z pierwotnym przeznaczeniem, tzn. coraz mniej na nim
> informacji, a coraz wiecej pseudokultury obrazkowej rodem z komiksow.
> A Ameryka oszalala na jego punkcie chyba wlasnie dlatego, ze jest
> taki _slicny_ i_graficny_ - jak AOL...  :->
A kto moze ocenic co jest pseudo a co prawdziwa kultura? Ty ? Ja?
I dobrze z Ameryka oszalala. Gdyby Polska miala takie mozliwosci
technologiczne tezby oszalala
Czy ci gosci przesylajacych "zdjecia mocno przyrodnicze" przez Usenet zanim
powstalo W3 zaliczysz do barbazyncow czy nie?