Re: ISO-8859-2 [Bylo: Re: Modemy w ogolnosci]

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 23:07:17 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>isc w tym kierunku zapewne warto, ALE NIE NA LISCIE,
>nawet gdyby WIEKSZOSC juz to miala!

>pomijajac niezbyt uprzejmy (delikatnie mowiac) ton Mariusza -
>ma on jaednak racje, moim, w tym przypadku wcale nie humble zdaniem.

>Nie zaczynajmy, prosze, tej dyskusji jeszcze raz, juz to bylo
>przerabiane wielokrotnie. Dziwie Ci sie Wojtku, jako badz co badz -
>weteranowi listy, ze tego nie pamietasz.

Co prawda nie jestem weteranem na liscie, a raczej zoltodziobem,
ale tez uprzejmie prosze i macham ogonkiem: nie na Pececie !
Nie mam nic przeciwko 8859-2 na WWW ani pl.comp.ogonki,
aczkolwiek na tej ostatniej niektorym zazartym oredownikom ISO
wychodza czasami postingi ze sp.... naglowkami ;-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl