Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 23:06:47 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article

>masz na mysli WPS jest podobny do GUI win95??? W ktorym miejscu?

Oczywiscie, ze nie. Jest moze niezbyt ladny, ale mozliwosci ma
o dwa rzedy wielkosci lepsze - tylko trzeba je wykorzystac.
Facetowi, ktory wymyslil np. 'shortcuty' w windoze, pokazalbym
najpierw obiekty programow w WPS, a potem dalbym mlotek
do popukania sie w glowe. Ciekawe, jak mocno by dudnila... ;-)

>Nowy Merlin jest zerzniety wizualnie z win95 i tyle.

IMHO wyglad to najmniej wazna czesc GUI. Liczy sie:
wygoda pracy, mozliwosc i latwosc konfiguracji oraz spojnosc.
Przez spojnosc rozumiem to, ze podobne operacje wykonuje
sie w podobny sposob - porownaj np. kopiowanie plikow przez
drag'n'drop w W95 na tym samym napedzie i pomiedzy roznymi
napedami. Nawet po litrze na glowe nie wymyslilbym, ze moze
sie to odbywac przy uzyciu ROZNYCH w obu wypadkach
klawiszy myszki !!!

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl