Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 04:29:05 MET DST

At 03:39 18.07.96 +0200, you wrote:

>[...]
>
>zapomniales o punkcie 11.5 : instalacja OS/2 WARP
>;-)
>
>Grego

Nie zapomnialem. Myslalem ale swiadomie pominalem - nie sadzilem, ze G'95
rozp@%*&%$ cos i pol-osie. Teraz do mnie dotarlo, ze Dual Boot'a
rzeczywiscie rozwala, ale on powinien byc reanimowany chyba raczej od razu
po zainstalowaniu G'95.
Po prostu jeszcze nie ratowalem dysku po G'95 ale zawierajacego tez i OS/2 i
nie mam doswiadczen. Albo zadzen osiarz nie nabiera sie sie na G'95, albo
jest to system dla bystrych i umieja sobie radzic sami.

Stop!
Drastyczny brak mocnej kawy!

Moze chodzi Ci o instalowanie WARP'a jako odtrutki _po_ tamtych przygodach -
w takim razie punkt 11.5 dalbym raczej #14.

A swoja droga jestem ciekaw co byloby gdyby na dysku bez windy posadzic ose
z Win-OS a nastepnie Win-OS upgrade'owac do G'95. Az strach sie bac.
Chyba sprobuje na eksperymentalnym dysku.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)