Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 04:27:59 MET DST

On Thu, 18 Jul 1996 02:24:18 +0200 Jarek Lis wrote:

>Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl) wrote:
>: Poza tym: jesli masz to na jednym komputrze, to mozesz sobie
>: reinstalowac do woli, skoro to lubisz i w dodatku pomaga. Gorzej
>: w wypadku mojej sieci na przyklad - wyobrazasz sobie, ze na kazdym
>: z 30 pecetow dla zrobienia porzadku reinstalujesz caly soft co 3
>: miesiace ? A to jest naprawde _mala_ siec lokalna.
>
>Instalujesz na jednej, wydzielonej do tego maszynie, wgrywasz na server
>zawartosc twardziela, a potem robisz tylko xcopy. Zajmuje 15 min czasu
>komputera, i 2 minuty czlowieka.

ejze Jarku, tak to mozna sobie robic jesli na kazdej maszynie
uzywa sie tych samych aplikacji.
Chyba dosc rzadka okolicznosc.

W dodatku wszystkie maszyny musialyby byc identycznie wyposazone
w peryferia (co tez jest bardzo rzadkie jesli firma ma kilka lat)
bo co zrobisz z driverami????

ogolnie - podany przez Ciebie schemat dzialania ma zastosowanie
w znikomym procencie przypadkow. W ogolnosci - Grzegorz mial racje:
reinstalowac co 3 miesiace wszystkie komputery w sieci to po prostu
MASAKRA

Grego

P.S. W dalszej czesci Twojego maila BARDZO ostro skrytykowales NT

>Sp*** na etapie zalozen, sp**** w koncepcji, sp***** w wykonaniu

moze rzucilbys kilka uzasadnien, bo ja
(mimo calej niecheci do malomiekkiego)
uwazam NT za produkt udany,
moge miec watpliwosci co do jego przyszlosci
(bo M$ za co sie nie wezmie to sp****)
ale "sp**** w koncepcji" to chyba przesada