Re: Problem z drukarka ( HELP )

Autor: Robert Kolaczynski (rkolaczy_at_koral.ipe.pw.edu.pl)
Data: Wed 17 Jul 1996 - 19:06:07 MET DST

Tomasz Slodkowicz (slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl) wrote:

> Sprawdz z ktorego podajnika drukujesz, i czy w podajniku jest conajmniej 1
> kartka. U mnie nie chce drukowac z reki, jesli nie wloze 1 kartki do
> podajnika :(
> Pracuje od czasu do czasu na czyms takim, HP LJ 5MP, P90/16, Win3.1, drivery
> HP... No problems
Ustawilem podajnik dolny a raczej zasobnik dolny . Wydaje mi sie ze to jest
problem ustawien kompputera. Podobny problem mialem juz na innym komputerze
PCI z drukarka iglowa. Przelozylem dysk twardy z komputera z plyta VLB do
komputera PCI i drukarka przestala drukowac. Takze jest to problem w
ustawieniach komputera a nie z drukarka, ale nie mam juz zadnych pomyslow co
moze byc tego przyczyna, a probowalem juz wielu rzeczy.

           Robert Kolaczynski			RKolaczynski_at_elka.pw.edu.pl
        Faculty of Electronics                       IRC nick: rawes
    Warsaw University of Technology