Re: monitor a mikrofalowka

Autor: Maciej Wojcik (mwojcik1_at_neutron.elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 17 Jul 1996 - 15:53:44 MET DST

jas_at_ichuwr.chem.uni.wroc.pl napisal:

>Hi,
>przy komputerze za sciana stoi mikrofalowka. Jezeli wlacze mikrofalowke to
>monitor zaczyna mi drgac. Dlaczego? Czy to nie jest moze szkodliwe dla
>zdrowia?

Prawdopodobnie chodzi o spadek napiecia w sieci - ma na to wplyw tez
rodzaj obciazenia - indukcyjne (masz tez pewnie nie najwyzszej klasy
monitor). A jesli zaklocaja ci mikrofale to wyrzuc ta mikrofalówke -
to ze mikrofale sa szkodliwe to pewne, nie do konca wiadomo na co
szkodza i jak. (miedzy innymi objawy: apatia, spadek potencji,
bezsennosc, podwyzszone ryzyko zachorowania na niektore choroby
nowotworowe itp...)

-mtv