Re: polskie fonty w OS/2

Autor: Piotr Kozbial (piotrk_at_ibbrain.ibb.waw.pl)
Data: Wed 17 Jul 1996 - 05:45:40 MET DST

Czesc!

 Ja zrezygnowalem gdy okazalo sie, ze mozna jesli ma sie pliki *.ofm lub
*.inf do kazdego fontu postskryptowego. Sa programy shareware ktore z
plikow *.pfb tworza te dodatkowe pliki informacyjne (*.ofm lub *.inf) ale
 niestety robia to tylko wersje zarejestrowane tych shareware'ow.

 Jesli natomiast masz na mysli sesje win-os/2 to bardzo prosto. True Typy
 instaluje sie w "Control Panel" a ps-fonts:
 1. otworz "Command Prompts"
 2. kliknij raz lewym klawiszem myszy "Win-OS/2 Window". Nastepnie
prawym.
 3. kliknij settings.
 4. kliknij session
 5. kliknij Win-os/2 settings
 6. kliknij OK
 7. zmien Win_atm na "On".
 8. Save
 Trzeba jeszcze wlaczyc ATM type manager (w Program Managerze).
Oczywiscie kazda ikonka Warpa ma oddzielnie ustawiane settings. Wiec aby
miec PS-fonts w full-screen trzeba to samo zrobic dla ikonki win-os/2
full screen.

 Uff...
To tyle z mojej strony.

Piotr

P.S. Czy ktos wie jak zmusic win-os/2 full screen aby odtwarzal obraz z
przynajmniej ta sama czestotliwoscia co w Desctop'ie i w oknach
windowsowych? Bo mi monitor mruga tylko w pelnoekranowym win-os/2.