Re: Jaka plyta 486 ?

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 16 Jul 1996 - 16:11:25 MET DST

Jarek Lis napisal(-a) :

> Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl) wrote:
> : A tam zniknął. Podeślę Ci te same wyniki przy dyskach SCSI, jak
> : dorwę jakiś komputer przez sieć (jestem offline). O ile pamiętam, dla
> : SCSI wykorzystanie potrafi być mniejsze od 10%.
>
> 10, 20 - jest sie o co klocic?

Jest. Nawet jesli SCSI to tylko mniejsze obciazenie procesora to np.
wlozenie drugiej karty SCSI (czyli 14 urzadzen) czy tez wlozenie karty
sieciowej ktora troche cos robi (np. przepisuje czesc pakietow, robi jakies
inne proxy) to te 10-20 % robi cos wiecej. Poza tym ja widze roznice miedzy
10-20 a 75% przy (E)IDE. Celowo EIDE bo nikt mi jeszcze nie udowodnil ze on
mniej obciaza procesor.

--
Wojtek