Re: PIO

Autor: Hubert Janczak (huber_at_gamma.sggw.waw.pl)
Data: Tue 16 Jul 1996 - 08:28:03 MET DST

B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych wrote:

> 1. Nie kombinuj!!!
> Bo nic dobrego nie uzyskasz.

        Na razie rozpozpnaje teren :)
> 3. Jesli masz sterownik 'luzem' - uzyj towarzyszacego mu programu
> rozpoznajacego (dot. tylko sterownikow E-IDE!) i dalej jw.

        mam IDE luzem na local busie Winbonda w tej chwili jest ustwaiony
na 240ns czyli PIO2.

> 4. Jedyne miejsce gdzie mozesz 'podlubac' to zworkologia dysku jesli jest
> tam jakies ustawianie poziomu PIO (o czyms takim slyszalem, ale nie
> widzialem i nie pamietam jakiego dysku dotyczylo). Nie ustawiaj jednak wyzej
> niz moze obsluzyc sterownik (patrz instrukcja sterownika). Po ustawieniu 'na
> dysku' pusc ponownie rozpoznanie i dalej jak punkt 2 i 3.

        Dysk nie posiada zworkologii innej niz master slave :(
Ale programik dostarczany z seagatem mowi ze dysk ten (CFS540 Connera) ma w tej
chwili tryb PIO1 a highest PIO3 ale widzac ze sterownik moze obsluzyc tylko do PIO2
wiec chce sobie zestandrayzowac dyski do PIO2 (drugi dysk ma juz PIO2 jak go kupilem)

> B.R.J., tj.:
> B. Ryszard Jasicki
> rjasicki_at_telbank.pl
> B->)