Re: ISDN, bylo: Modemy w ogolnosci, bylo o rejestracji

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 16 Jul 1996 - 02:40:50 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
> lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote in article
<4se1jn$rk5_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> [...]
> : PS O ISDN dlatego ze oryginalnie bylo o wykorzystywaniu telefonii do
> : przesylania danych i o tym ze w USA telcomow  w zasadzie nie
interesuje do
> : czego wykorzystujesz linie telefoniczna w odroznieniu od TPSA [...]
>
> Wlasnie - uswiadomcie mnie o co chodzi z tymi zachwytami nad ISDN.
> Jak na moj gust, to nie jest to duzo szybsze od modemu 28800+kompresje.
> Czy przypadkiem nie chodzi o to, ze ISDN jest platne od minuty,
> a zwykle polaczenia miejscowe sa w US w zasadzie za darmo,
> i trzeba wmowic ludziom, ze potrzebuja ISDN, zeby zaczeli placic za
ISDN daje mozliwosci w telekomunikacji o ktorych sie filozofom nie snilo.
Nie mowie wcale o przesyle danych.
ISDN BRI daje 128KB przed kompresja. Po kompresji? Zalezy od kompresji.
Wiec mniej wiecej 4X szybsze do modemu 28.8. Czy warto? . Jesli ktos
korzysta z komputera zawodowo i  transportuje duzo danych (grafika na
przyklad) to predkosc transmisji ma duze znaczenie. Dla mnie to hobby i
ISDN jest za drogie.
Co innego w pracy.