Re: Netscape 3.0 na roznych systemach

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 15 Jul 1996 - 12:17:00 MET DST

Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl) wrote:
: Czy ktos mi to mkoze wyjasnic:

: 1. Jesli systemy Billa G. sa takie pamieciozerne (jak sie twierdzi) to
: czemu Netscape 3.0b5 ma nastepujace wymagania sprzetowe:

: - Win 95: pamieci minimalnie 6, rekomendowane 8 MB, dysku 9 MB
: - Unix: pamieci minimalnie 16, rekomendowane 32 MB, dysku 15 MB
To sabotaz ze strony firmy Netscape - chca w ten sposob wykazac, ze
Windows 95 sa do bani (bo Netscape bedzie chodzil jak burza na
"minimalnym" Linuxie, a rzezil jak stara [Net]szkapa na
"rekomendowanym" Win'95) :->

: 2. Jesli Linux jest (jak mnie tu zapewniaja) przyszloscia wszechswiata
: to czemu wsrod wymienionych nizej platform, na ktory 3.0beta jest
: dostepny, nie ma tej perly?
Nie wiem. 3.0b na Linuxa istnieje - nie wiem, dlaczego nie wymienili
go w spisie.

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center