Re: CO TO MOZE BYC?

Autor: Marcin Miedziejko (cody_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Mon 15 Jul 1996 - 11:39:59 MET DST

On 12 Jul 1996, TEDDY THE GREAT wrote:

> Zakupilem wczoraj plyte glownaq shuttle z procesorem 5x86 k75. Wszystko
> poprawnie wlozylem i podlaczylem, a tu nagle rach ciach lubudubu nie chce
> mi chodzic nic co potrzebuje rozdzielczosci wyzszej niz 640x480x16kolcow.
> No to sie wkurzylem bo karte poosiadam miro 22sd wiec nie zadawalaja mnie
> semi - graficzne rozdzielczosci, "ale nic tam" -powiedzialem sobie resetuje
> sprzecik a tu %ryp cyp% i nagle wszystko dziala jak zloto, wiec mysle
> sobie plyta jest nowa "wyrobi sie" i zadowolony insztaluje produkty Billa G.
> [...]
vga snooping off. Moj kumpel mial podobny problem ( co jakis czas mu
wyskakiwal czerwony kolor (np. po starcie po po pewnym czasie wracal ).
Myslal, ze to wina karty, lecz gdy ja zmienil problem pozostal. Kiedys
zapomnial wylaczyc monitor na kilka dni ( ale komputer wylaczyl ) i
wszystko jest juz ok :-o . Z technicznych rzeczy to sprawdz wszytko
jeszcze raz. Typowa rzecza dla takich zachowan sa zimne luty. Jakbys nie
wiedzial co to jest to podczas lutowania gdy cyna nie jest dostatecznie
podgrzana to na granicy stykow powsaje lacze polprzewodnikowe, ktore
czasem przewodzi a czasem nie. Zalezy to od warunkow zewnetrznych.
Nie chce ci sugerowac co to jest, ale poeksperymentuj z roznymi
czesciami, to moze wpadniesz co powoduje te problemy i wymienisz na
nowe...
Cody
ps. Naprawa czegos takiego to ciezka praca, gdy kazdy styk jest
potencjalnym kandydatem...