Re: Biedni pecetowcy

Autor: Wojciech Golec (voytekgolec_at_worldnet.att.net)
Data: Wed 10 Jul 1996 - 04:03:15 MET DST

Pawel PYK wrote:
<ciach>
> Tez moge sie mylic (choc prawie jestem przekonany ze TDK to ten
> sam koncern co Technics).
> To ze Matsushita nie produkuje tasm TDK w Secaucus NJ nie oznacza
> ze ich nie produkuje w swoich zakladach gdzie indziej. Czolgow
> chyba tez nie robi w tych zakladach...
>
> Pawel

Nie jest wstydem nie wiedziec wszystkiego,ale wstydem jest byc leniwym
by sprawdzic informacje,ktora jest w zasiegu reki.Wystarczy pare minut na
Internecie by autorytatywnie stwierdzic czy TDK ma cos wspolnego z
Technicsem czy tez z Matsushita(nawiasem mowiac -nic).
Hanba Panowie komputerowcy!

 /^^^\
/ ~ ~ \ Voytek~~~~voytekgolec_at_worldnet.att.net
\____ _
     | |
 |___|/\|
The sun is the same in the relative way,but you're older
Shorter of breath and one day closer to death...Pink Floyd