Re: monitor a mikrofalowka

Autor: Marek Proga (proga_at_dec1.hep.utexas.edu)
Data: Sun 14 Jul 1996 - 03:47:23 MET DST

In article <jas.123.001503AF_at_ichuwr.chem.uni.wroc.pl>,
jas_at_ichuwr.chem.uni.wroc.pl wrote:

> Hi,
> przy komputerze za sciana stoi mikrofalowka. Jezeli wlacze mikrofalowke to
> monitor zaczyna mi drgac. Dlaczego? Czy to nie jest moze szkodliwe dla
> zdrowia?
Oczywiscie ze jak to nazywasz mikrofalowka jest szkodliwa dla zdrowia. Do
tego stopnia ze w ameryce w wielu miejscach sa napisy ostrzegajace ze wtym
pomieszczeniu pracuje albo moze pracowac mikrofalowka. Tak na wszelki
wypadek gdyby ktos chcial cie postawic przed sadem ze sie od tego
rozchorowal ty powiesz ja ostrzegalem.
Kobiety w ciazy nie powinny blizko tego przebywac.

Marek