Re: Do cholery opanujcie sie panowie

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Sat 13 Jul 1996 - 04:37:53 MET DST

At 15:59 12/07/96 +0200, you wrote:
>Poltora dnia nie sprawdzalem e-mail i co zobaczylem gdy sprawdzilem - ponad

>Podziwiam Wasz wysilek, ale czy nie czas zalozyc nowa grupe typy Swieta wojna
>albo o Wyzszosci Swiat Bozego Narodzenia i zostawic Peceta na dyskusje
>bardziej na temat.

Tylko nie to.
Nie po to ciezko pracowalem udowadniajac wyzszosc Swiat Wielkanocnych nad
Swietami Bozego Narodzenia. Pro-te-stu-je!
Stan Kulski, Canberra, Australia
A poza tym to ja jestem ze STOLICY NARODOW (Oficjalny tytul: The Capital of
Nations), o czym wszyscy beda wiedzieli za cztery lata, podczas Olimpiady
2000, a ty tylko z Halifaxu, a inni to tylko z Krakowa, Warszawy lub z
Nowego Yorku.

>Andrzej Kajetanowicz
>Halifax, Nova Scotia, Canada
>kajtek_at_is.dal.ca
Ps. Czy to nie twoje wyliczanki zasypaly nas starymi postingami?