Re: Win95 start, czyli krowa na rozruchu

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Sat 13 Jul 1996 - 04:36:24 MET DST

Win przy
>starcie stwierdzal, ze nie moze znalezc jakiegos pliku xxx.vxb i
>jakies tam odwolanie numer 513582163912 (tak to mniej wiecej
>wygladalo) jest nieprawidlowe .....i nie pojdzie za cholere dalej.
>Rozumiem, gdybym mu wywalil polowe katalogu System - ale co taka
>glupia przegladarka mogla w sobie miec, ze system nie pojdzie jak jej
>nie ma. W tym przypadku WIn95 powinien sie zachowac w nastepujacy
>sposob: nie znaleziono pliku xxx, do ktorego istnieje odwolanie w
>System Registry - Usunac odwolanie OK/NO? - A tak to mialem caly
>system spieprzony.

> [...]

Rozumiem toja sytuacje, bo od miesiaca nie odkrylem, czego sie to czepia
mnie przy kazdym starcie. Win95 uzywam, moglbym powiedziec jestem happy, bo
odwalam robote za co najmniej dwoch pracownikow. Ale dopiero po pecetowej
dyskusji uswiadomilem sobie ze wlasciwie padlem ofiara wielkigo oszustwa
reklamowego Wilusia i moglbym miec to samo, tylko lepiej, szybciej i taniej
od kogos innego. Czym predzej przekazalem te opinie znajomym, aby nie dali
sie oglupic nastepnym razem. (kiedys takim majstrem od wciskania kitu byl
IBM, chwala Bogu uzytkownicy wyleczyli) Oczywiscie systemu nie zmienie, bo
nie jestem programista-hobbysta a uzytkownikiem-praktykiem i nie mam czasu
na zapoznawanie sie z czyms nowym. Poza tym lamerski interface bardzo sobie
cenie, bo ulatwia i uatrakcyjnia robote kosztem paru megabajtow.

Czy ktos wie, jak zidentyfikowac, czego ta krowa chce przy starcie?
Analizowalem wszystkie autoexec, win. ini, system.ini itd ale nie widzialem
zadnego programu inicjalizujacego.

Pozdrowienia ze srodka zimy.
Stan Kulski, kulski_at_clover.com.au
Ps
Dzis zostalem zalany ponad tysiacem majlow, okazalo sie, ze to byly stare z
lipca, wielokrotnie przesylane. Nie wiedzialem kiedy sie to skonczy i w
panice probowalem signoff.
Jezeli ktos zna odpowiedz prosze na wszelki wypadek prywatnie abym nie misnal.