Re: Regulacja zegarka

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Fri 12 Jul 1996 - 11:59:04 MET DST

Jacek> Ladne w teorii, ale z praktyka to juz gorzej. Mam taki budzik i
Jacek> jak na razie znam tylko jedno miejsce, gdzie lapie sygnal (ale
Jacek> tylko w nocy) a bylem juz z nim w paru miejscach w Polsce
Jacek> (wszystkie miescily sie w zakletym kregu 1500 km od
Jacek> Frankfurtu).

Jacek> Probowalismy uruchomic zegar przeznaczony do komputerow. W
Jacek> odroznieniu od mojego budzika posiadal kawal anteny. Juz po
Jacek> tygodniu znalezlismy miejsce, gdzie jest sie w stanie
Jacek> zsynchronizowac (tez tylko w nocy).

Pewnie kupiliscie najtanszy 8-)

Bawilem sie dwoma takimi budzikami, w Warszawie, w srodku gestej
zabudowy, w mieszkaniach, postawione gdziekolwiek synchronizuja sie po
kilku minutach, i nocy nie potrzebuja.

  MJ