Re: Jaka karta 2MB: S3Tro64v+ czy S3Vision868 ?

Autor: Maciej Czapkiewicz (czapkiew_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 12 Jul 1996 - 11:29:50 MET DST

Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net) wrote:
: zbylu_at_complex.com.pl wrote:

: > Ostatnio tj. tydzien temu wywalilem ze swojego sprzetu karte Trio64v+ 2MB!!!
[...]
: No nie wiem, czy jest to dobry sposob na wyrazanie opinii na temat typu
: karty.
: Ktos, kto nie utrzyma dystansu do takiej opinii moze stwierdzic pozniej,
: ze
: to jest taki 'standard feature' karty tego typu. Ja tylko dodam od
: siebie, ze
: widzialem przynajmniej jedna taka, ktora dzialala zupelnie dobrze.
Ja widzialem pare takich, 64 i 32 nawet ale z 1MB, i nie bylo zadnych
problemow, no moze z wyjatkiem wspolpracy z plyta Shuttle o ktorym kiedys
wspomnialem, ale to chyba jej problem (plyty) a nie moj ;-)