Re: Jaka karta 2MB: S3Tro64v+ czy S3Vision868 ?

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 22:29:56 MET DST

zbylu_at_complex.com.pl wrote:

> Ostatnio tj. tydzien temu wywalilem ze swojego sprzetu karte Trio64v+ 2MB!!!
> Wyzszej rozdzielczosci jak 640x480 16 kolor, nie udalo mi sie wyciagnac.
> A zainstalowana ona byla na plycie Gigabyte, pent 133, 32 MB. Jedyne gdzie
> udalo mi sie osiagnac rodzielczosc ww. w 256 kolorach to w grze DukeNukum3d,
> i do tego obraz byl caly zakrzaczony ! A w windoze wyzsze rozdzielczosci
> (nawet 640x480x256c) byly totalnie skaszanione ! Karte wymienilem na
> MIRO Crystal 22SD 2Mb (tez na trio64) i wszystko jest OK!

No nie wiem, czy jest to dobry sposob na wyrazanie opinii na temat typu
karty.
Ktos, kto nie utrzyma dystansu do takiej opinii moze stwierdzic pozniej,
ze
to jest taki 'standard feature' karty tego typu. Ja tylko dodam od
siebie, ze
widzialem przynajmniej jedna taka, ktora dzialala zupelnie dobrze.

Z drugiej strony, karty MIRO sa chyba drozsze, a parametry wcale maja
nie
lepsze od tych zwyklych.

Michal

--