Re: OS/2 i windows

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Fri 12 Jul 1996 - 10:47:58 MET DST

baran@ ( Pawel Baranowski ) wrote:

>Win-OS/2 ( dystrybuowane z OS/2 ) jest dostosowane do pracy w VDM
>OS/2. Chodzi m.in. o to, ze Win-OS/2 jest klientem DPMI, a nie serverem
>DPMI jak to jest w normalnym MS Windows.
>Byly tez robione jakies kosmetyczne zmiany w aplikacjach doloczanych do
>tegoz srodowiska np. Kalkulator Win-OS/2 liczy poprawnie wyrazenie
>3.1 - 3.11 =
>etc.
>Poza tym do Win-OS/2 dolaczany jest Adobe Font Manager.

>Ja to pisalem.
>W jakims artykule nt Watcom C/C++ podawano przyklad, ze IBM "wymieniajac"
> [...]

To by sie zgadzalo tez slyszlem kompilacji Watcomem. To moim
zadniem bardzo dobry kompilator. nie mowilem bo nie chcailem sie
wyglupic. Czy ktos ma jakies uwagi na temat jak te poprawki (i
czy) wplynely na stabilnosci pracy aplikacji (jesli wplynely).
Czy win-OS/2 dla aplikacji windowsowych uzywa driverow grafiki
win czy odbywa sie to przez driver grafiki os2? Dla mnie to wazne
bo ostnia wersja Mathematica za nic nie lubi drivera mojej karty.
Pawel