Re: Juko ST BIOS ver 2.30

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Fri 12 Jul 1996 - 10:57:06 MET DST

Pawel Baranowski (baran@) wrote:
> Mam na skladzie XT made by Soft-Tronik - chcialem wymienic z niego flopy.
> Klopot nie wiem jak sie dostac do setupu , zadne kombinacje klawiszy
> nie dzialaja ( i czy jest to w ogole mozliwe ? ).

W XT byly jakies chyba zestandaryzowane zworki na MB.
Widzialem kiedys opis (chyba to byl TechHelp czy jakos tak - taki program
baza danych o przerwaniach itp. pod haslem XT).
Sprobuj wiec poogladac MB, bo Setup-u (czyli CMOSu) raczej na XT nie
znajdziejsz (ewentualnie na jakies karcie rozszerzen, ale raczej
maloprawdopodobne, byly to chyba tylko RTC).

Zycze powodzenia, choc nie za bardzo liczylbym na wymiane flopow, bo
musialby byc do tego extra sterownik FDD - 3.5" i 1.2MB to wynalazek AT.

                                        Tomek

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland