Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 20:51:24 MET DST

> zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland) wrote in
article <009A4A4A.6DDA4F20.4067_at_lodz1.p.lodz.pl>...

> Pierdoly gadasz
Drukuja? W ktorej?
> Pierdoly
Co to znaczy?

> Policz dobrze a potem gadaj.
OK 30 teraz lepiej?

> Wszyscy, ktorzy chca !
HAHAH powaznie powiem o tym bratankowi sie ucieszy.
> Wszyscy ktorzy chca
Jasne 4 komputery na wydzial i kazdy ma dostep kiedy chce...

> Wszyscy wiedza, ze w Stanach jest super a w Texasie najwieksze.
> Ale to nie powod zeby pluc w te strone.
NIkt nie pluje ale z waszej strony przydalo by sie zroumienie ze siec w
Polsce wygalda zupelnie inaczej niz "na swiecie" i nie jest
reprezentatywna przykdlaem czegokolwiek.