Re: W co inwestowac?

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 20:57:57 MET DST

Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:
: >
: >Bzdura. Dla czlowieka sa tzw. aplikacje. Systemy sa dla fachowcow.
: Chyba w Polsce...... Gdzie komputer to luksus jak Mercedes nie mowiac

(1) W takim razie jestem dosc majetny, bo mam 3 mercedesy.
(2) Co Ty wiesz o tym, co jest w Polsce? Wybacz tak napastliwa
    forme, ale wyglaszajac takie opinie (zwlaszcza nie stad,
    a stamtad) sam sie o to dopraszasz.

: o internecie.

Jak rozumiem, w Hameryce guru internetowi petaja sie po ulicach?
Gdybym nie mial stycznosci z ludzmi, ktorzy wlasnie po Twojej
stronie kaluzy zajmuja sie sieciami (w tym Internetem), to moze
i bym uwierzyl, ze oni tacy mocni i oblatani. Ale - na swoje
szczescie i Twoje nieszczescie - mam. I swoje wiem.

: czlowieka. Ja myslalem ze dla fachowcow to jest LAN albo server......

To mysl w ten sposob dalej. Powodzenia w dalszym marszu na postronku,
ktorego drugi koniec trzyma Mr WG III.

: >Z utesknieniem oczekuje dnia, kiedy to M$ splodzi wreszcie "wizarda"
: >zastepujacego uzytkownika (oczywiscie P&P) - moze wtedy wszystko bedzie
: >dzialalo w miare OK ;)))
: Ja tez, obawiam sie jednak ze wersja PL i tak nie bedzie dzialac.

Ano nie bedzie. A my pozostaniemy normalni...

--
	Leszek.