Re: Command.com vs 4DOS [bylo: W95 i command.com]

Autor: Mariusz Kowalczyk (mkov_at_alf.cc.uni.torun.pl)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 14:53:30 MET DST

Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl) wrote:
: : A ja bym chcial zeby powstal Word 6.0 w werjsji native-OS/2 , to samo z
: : Corelem!!
: WinWord'a nigdy nie bedzie pod inny system niz MS-Win*, wynika to
: z prostych praktych MS sluzacych zmonopolizowaniu rynku. O ile wiem,
: to istnieje Corel pod OS/2.

   Zgadza sie, ale Corel pod OS/2 jest odpowiednikiem (pod wzgledem
mozliwosci) starszych wersji (chyba 2.0, ale nie jestem pewny) Corela dla Win.
Niestety, chyba na tym sie narazie zakonczy...(tzn. nic nie slychach o
planach rozwoju tej alikacji pod OS/2). W ostatecznosci mozna sobie
odpalic Corela 5 w sesji windozy i po raz kolejny doswiadczyc zemsty
Bilka G. ;)))

kovi
<mkov_at_cc.uni.torun.pl>