Re: Command.com vs 4DOS [bylo: W95 i command.com]

Autor: Leszek Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 13:23:53 MET DST

On Thu, 11 Jul 1996, _- StryjO -_ wrote:

> Z tego co sie orientuje jest emulator Win3 i na chlopski rozum biorac
> pod nim powinien pojsc Word 6.0 PL (bo przeciez pod win3.x). A co do
> Corel 6.0 to on jest pod Win95.

O! I tu jest pies pogrzebany! Czyli majac OS/2 wychodzi na to ze
korzysta sie z niego po to zeby odpalac programy windozowate, cieszac sie
ze jak sie powiesi to OS/2 nie siada caly. Takie cos to ja mam pod win95
i naprawde nie ma sensu z tego powodu instalowac OS/2
A ja bym chcial zeby powstal Word 6.0 w werjsji native-OS/2 , to samo z
Corelem!!
Jesli OS/2 jest taki super to CZEMU nie pisza na niego WSZYSTKICH wersji
znanych i lubianych programow ? Taki Office jest nawet na Apple!
Ja bym chetnie sie przesiadl, ale tak jak pisalem - nie ma tam moich
programow, a sesja win311 pod OS/2 to chyba nie jest to o co chodzi!

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |