Re: Taki sobie OS

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 10:16:00 MET DST

"Slawek Duchnowski" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>--
> Od
> Slawka Duchnowskiego
> e-mail: nyce_guy_at_irc.pl

>OK OK mozna bylo napisac ze chodzi o "dwa wykresy na jednym".
>I nie mam pojecia jak to zrobic, moze trzeba zadzwonic z pytaniem do MS?

Zeby dostac kolejny raz odpowiedz:
w najlepszym wypadku, ze to nie dziala bo nie zostalo
uzwglednione
w w gorszym: o jejku nam to tez nie dziala!!!!!
(wybaczcie ale taki dostaje od co drugiego suportu technicznego.

Oczywiscie problem da sie rozwiazac na okolo:

xx
xx
xx
           <tu musi byc pusta linia!!!!
x x
x x
x x

x x
x x
x x
x x

no i sa 3 na jednym. Tyle ze moje serie danych maja po 300
punktow, 20 kulum i masz arkusic o dlugosci 6tys kolum.
Pawel

Zeby wydrukowac glupi dyplom zawierajacy troche bitmap musialem
3 lata temu lazic po calej uczelni w wolnego poszukiwaniu 486 z
16 mega wspaniale. Zeby bylo smieszniej dal sie napisac na 4
mega. Ale wydrukowac ni... 16 mega (bo bitmapy sa wlaczane
zywcem w dokument). Pomyslec ze 3 lata wczesniej pisalem podobny
dokument ba mial nawet wiecej bitmap (okolo 100 zrzutow ekranu)
bez problemu drukowalem..
Pawel