Zabezpieczenie doskonale?

Autor: Marcin Labuda (mlabuda_at_sparc10)
Data: Wed 10 Jul 1996 - 18:56:25 MET DST

Witam

Ostatnio zakupilem streamer Montain 350, jest to cos zgodnego z QIC-80.
Wszysko bylo fajnie do momentu gdy jeden z zabezpieczonych zbiorow nie
przyjal hasla. Haslo bylo standardowe tak wiec nie moglem go zapomniec.
Mozliwe, ze nastapil jakis blad przy zapisie na tasmie.
Moje usilne starania o jakies uniwersalne haslo u kolejnych posrednikow
doprowadzily mnie jak na razie do Kielc a nastepny kontakt mam w, heh,
Berlinie. Moze ktos mial podobny problem, moze istnieja sposoby na
dostanie sie do tak zabezpieczonych zbiorow.

Marcin Labuda <mlabuda_at_ely.pg.gda.pl>