Re: Taki sobie OS

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 10 Jul 1996 - 02:26:17 MET DST

--
 Od
 Slawka Duchnowskiego
 e-mail:     nyce_guy_at_irc.pl
> Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote in article
<199607091220.OAA08274_at_malcolm.rmnet.it>...

> Ty mozesz napisac najwyzej jaka estyma sie cieszy OS/2 w Twojej firmie
> i u znanych Ci sklepikarzy. Gdybys chcial NAPRWADE dowiedziec sie
> jaka cieszy sie estyma OS/2 to sprawdz czego uzywa sie w bankach
> z pierwszej swiatowej dziesiatki (albo piecdziesiatki) czy w
najwiekszych
> firmach ubezpieczaniowych swiata. Tam gdzie przez komputery przechodza
> miliony dolarow dziennie nie uzywa sie takich scierw jak w95.

Unosisz sie nie potrzebnie. Win95 to desktop wiec na pewno uzywa sie do
tego do czego uzywa sie desktop computer. Do prac biurowych. I tyle.
Czy chcesz mi powiedziec ze oni maja os/2 na mainframe?
Wedlug Dataquest jedyne systemy ktrorym przybedzie market share w 96 to
win95 i win NT. Gdzie ten zwyceizki pochod os/2? Poki co to zwycieski
pochod ma tylko win NT.