Re: Taki sobie OS

Autor: lewando_at_ibm.net
Data: Fri 12 Jul 1996 - 01:37:37 MET DST

>Ty mozesz napisac najwyzej jaka estyma sie cieszy OS/2 w Twojej firmie
>i u znanych Ci sklepikarzy. Gdybys chcial NAPRWADE dowiedziec sie
>jaka cieszy sie estyma OS/2 to sprawdz czego uzywa sie w bankach
>z pierwszej swiatowej dziesiatki (albo piecdziesiatki) czy w najwiekszych
>firmach ubezpieczaniowych swiata. Tam gdzie przez komputery przechodza
>miliony dolarow dziennie nie uzywa sie takich scierw jak w95.

Uzywa sie, ale nie Win95 tylko WfW3.11. Skad wiem? No bo pracowalem
w paru duzych firmach (nawet BARDZO duzych). Co nie znaczy ze nie
uzywa sie tez OS2. Win95 trzymany jest na dystans, bo koszty przestawienia
bylyby zbyt duze bez zadnych widocznych korzysci.

OS2 uzywa sie tylko w "mission critical" aplikacjach, gdzie nie mozna sobie
pozwolic na rebootowanie kazdej maszyny dwa razy dzienne (bo jest na ogol
konieczne jak sie uzywa Windows)

Andrzej Lewandowski
Filadelfia