Re: PPP, SLIP czyli TPSA

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 09 Jul 1996 - 14:51:52 MET DST

On Tue, 9 Jul 1996 11:00:30 +0200 Jan Rychter wrote:

> Darek> Windows 95 maja wbudowana obsluge TCP/IP. I to dziala ( A
> Darek> TP SA tylko liczy szmal...)
>
> Co nie zmienia ze piszac w Gazecie Biuro/Komputer, ze do polaczenia
>sie z Internetem _wymagane jest_ Windows, opowiadasz _bzdury_. Mi sie
>jakos nigdy nie zdarzylo laczyc z TPSA (ani z innymi providerami) spod
>Windows.
>
> A jak dotad we wszystkich Twoich artykulach jakie widzialem tak
>wlasnie pisales.

dobrze ze nie dociera do mnie Gazeta Biuro/Komputer
bo by mnie szlag chyba trafil

to ze na ulicy czy w barze moge uslyszec od pierwszego lepszego dupka
ze internet "to taki program pod windows" - to jeszcze wytrzymuje.
ale jak zaczyna tak pisac gazeta (w dodatku specjalizowanym!)
to juz naprawde zbyt wiele.

zreszta, gdyby tak nie pisaly gazety, to ci spotkani na ulicy
tak by nie mowili, bo skadzesz maja te "wiadomosci" jak nie z gazet
wlasnie

Grego