Pytanie o procedure (de)kompresujaca.

Autor: BARTOSZ J. DEKA (DEKA_at_beta.ii.tuniv.szczecin.pl)
Data: Tue 09 Jul 1996 - 10:22:40 MET DST

 Witam wszystkich.
 Od kilku lat bawie sie w programowanie w Clipper'ze. Niedawno
pojawil mi sie klient, ktory zazyczl sobie wbudowana w program
procedure archiwizujaca bazy danych. Przegrywanie nieskompresowanych
plikow mija sie z celem, a wywolywanie zewnetrznego programu
kompresujacego wydaje mi sie nieeleganckie i utrudnione (za malo
pamieci operacyjnej). Moje pytanie wiec brzmi : Czy moze koledzy
natkneli sie gdziec na tego typu procedury w postaci np. *.OBJ lub sa
moze ich autorami. Interesuja mnie rowniez komercyjne ich wersje.

                    Pozdrawiam
                            Bartek
                            deka_at_beta.ii.tuniv.szczecin.pl

P.S.
Czy ma ktos moze inne pomysly na rozwiazanie takiej zachcianki
klienta ?