Odp:Patche z ROMu AWE...

Autor: Piotr Frydrych (Piotr.Frydrych_at_p123.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sun 07 Jul 1996 - 22:19:05 MET DST

Hi Krzysztof!

05 Jul 96 13:29, Krzysztof Foltman => All:

 KF> Pamietasz moze gdzie to dorwales ?

FTP.CREAF.COM katalog /pub/sbk i /pub/midisbk jakos tak

 KF> Na razie uzywam EsBeeKay'a - niestety wersja 1.20, ktora mam, jest
 KF> dosyc zapluskwiona.
Oooo - a tego to ja nie znam ...

 KF> Ja nie - miewam na codzien wieksze mozliwosci pod Csound'em. Ale
 KF> EMU8000 potrafi to wszystko w czasie rzeczywistym. I to mi sie podoba
 KF> :-))

Wlasnie - tamten programik tez to robi w czasie rzeczywistym - i tych opcji
jest naprawde duzo wiecej niz w Csound (czy Qsound).
Wgrywasz sobie WAVE, ustawiasz jak maja sie zachowywac filtry, oscylatory i
inne a AWE to juz potem sama sobie robi.
Ciekawe ktora wersje Csounda uzywasz - jesli ta od AWE OEM to radze Ci zalatwic
sobie ta nowsza z pelnej AWE - jest duzo lepsza (pewnie ta lepsza juz sobie
skombinowales) ;)

                            Piotr Frydrych