Co lepsze: modem wewn. czy zewn. ?

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p9.f54.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sat 06 Jul 1996 - 04:56:05 MET DST

Hello Miroslaw!

04 Jul 96 22:26, Miroslaw Kaminski -> do All:

 MK> Ja osobiscie wole zewnetrzne, nie lubie miec 50V lub czasami
 MK> wiecej (to w rekach TPSA ) na karcie w komputerze ;-)
No i jakos ludzie szybko potrafia sie zorientowac, ze sasiedztwo karty video z
Sound Blasterem to nie to o czym marzyli, a jakos zapominaja o tym ze modem
to urzadzenie podatne na zaklocenia, o czulosci porownywalnej z wejsciami
akustycznymi karty dzwiekowej.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-