Re: Toshiba 6x nie czyta zlotych !

Autor: Wojciech Zaborowski (wojciech_at_bull.mimuw.edu.pl)
Data: Sun 07 Jul 1996 - 15:40:20 MET DST

Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl) wrote:
: Wojciech Zaborowski (wojciech_at_bull.mimuw.edu.pl) wrote:

: : Faktycznie probowalem tylko z jedna plytka, ktora wczoraj
: : nagrywalem. Moze powiem jaki jast objaw: proba zobaczenia,
: : co jest na dysku (nortonem lub explorerem) konczy sie twardym
: : zawieszeniem windozy95.

: Ughh. To Windos nie czyta Ci plytki, nie Toshiba. Toshiba nie ma z tym
: Sprobuj pod normalnym (bezokienkowym) dosem.

: Gdyby to byla wina czytnika, to mialbyc np. read error (czy jak sie
Miales racje ! Niestety nie moglem wczesniej o tym napisac, bo mialem
niemily wypadek z dyskiem i przez tydzien komputer w proszku.
Wracajac do toshiby:

Sprawdzam pod dosowym driverem - czyta !!!
Ale najciekawsze dopiero bedzie: po tym, jak namieszalem na dysku,
musialem formatowac caly dysk i instalowac od nowa windoze.
No i sie instaluje, wiadomo - plug and play - wykryl toshibe i kurcze
ZNOWU CZYTA !!!
No to mysle sobie - juz wszystko wiem - bo z moja nowa plyta Gigabyte
przyszla dyskietka z driverami do EIDE, i to jest jeden driver do dyskow
i CD; to sobie mysle, ze driver musi byc jakis glupi.
No i znowu nie to - bo zainstalowalem i jest ok.
Wiec ostatnia teorie mam taka: jak pierwszy raz instalowalem ten driver
od plyty, to sie nie doczytalem, ze najpierw trzeba wywalic standardowe
drivery w Control Panel/System. I sie porobily jakies k0onflikty,
potem bylo ok, ale najwyrazniej jakies adresy portow czy inne numery
przerwan musialo zachachmecic. Wszystko to co pisze, jest dosyc nieprawdopo-
dobne, ale przeciez czytal zwykle plytki, a zlotej NIE CZYTAL.

W zwiazku z powyzszym wypada mi przeprosic p. Turleja, u ktorego Toshibe
kupowalem, jako ze problem byl czysto software-owy.
Dodam tez, ze po calym incydencie Toshiba sprawuje sie bez zarzutu
i faktycznie rozwija te 900kB/s.

Claude

--
Wojciech Zaborowski