Re: W co inwestowac?

Autor: Wojciech Golec (voytekgolec_at_worldnet.att.net)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 11:28:55 MET DST

Slawek Duchnowski wrote:
> Who gives a damn Grego co w srodku? Czy ty pytasz sie kto produkowal
> tranzystory czy scalaki do twojego TV? Wazne ze jest ich duzo i chodza z
> win95. Chlopie obudz sie.
> WINdows wygrywaly bo potarfily byc systemem biurowym. MS Office i
> Scheduler i ms Mail
> sprawily ze ludzie zaczeli organizowac prace w workgroups. Robili
> scheduling dal calcyh grup roboczych. Mogli dzielic sie plikami wprowadzac
> korekty. Przynosilo to zauwazalne
> zyski w efektywnosci. Ludzie mogli lepiej pracowac dzieki temu ze nie
> [...]

Swieta prawda Slawek!Panowie nie mozna obrazac sie na rzeczywistosc.Lubimy czy nie
MS i jego produkty,faktem jest ,ze Wrap nie istnieje jako opcja konkurencyjna dla
Win,a Mac ginie w oczach.Wy patrzycie na to z punktu widzenia programisty czy
innego profesjonala,a dla sekretarki czy magazyniera,ktory robi
cale zycie to samo w jednej bazie danych lub arkuszu, to co w srodku nie ma
znaczenia.Jesli macie jakis pomysl,zeby wykonczyc MS to piszcie chocby dzisiaj do
IBM!;-)

 /^^^\
/ ~ ~ \ Voytek~~~~voytekgolec_at_worldnet.att.net
\____ _
     | |
 |___|/\|
The sun is the same in the relative way,but you're older
Shorter of breath and one day closer to death...Pink Floyd