Re: Streamer

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 14:49:45 MET DST

Jurek napisal(-a) :

> Ja poki co mam tylko 127 :-(. Ale w przecietnym domu w Polsce kuszony
> mozliwoscia przetestowania nowego sprzetu wygrzebalbym te 110 w czasie
> ponizej 30 min. Howg!

Nie ! Bo wiem ile czasu zyje prowizorka.. Wole poczekac dluzej i postawic
docelowy niz kombinowac przez rok czasu pozniej.

> Jurek
>
> PS: Moze macie dwa - polaczcie do kuoy i jakos Wam sie uda ;)

Szeregowo czy rownolegle :-))

> PS2: Powazna Firma Komputerowa moglaby sobie pozwolic na jeden
> przetwornik 220/110 nie? Moze uda Ci sie przemycic takie Skomplikowane
> Urzadzenie do Planowanych Inwestycji na 1997? ;)

Czlowiek, spokojnie :-) Chyba w rozpedzie powiedzialem ze "moj kolega" co
moze nie jest jasne, ale oznacza ze nie mosi to byc pracownik tch
(zastraszajace, mam rowniez kumpli POZA tch). No i wlasnie ten czlowiek jest
dosc prywatny.

ps. W tch polowa urzadzen jest na 110V bo tak jest taniej kupic sprzet
(generalnie drukarki). Z drugiej strony testowac chce pod Linuxem a moj jest
na tyle wazny ze nie moge sobie go resetowac z minuty na minute. Anyway,
musze testowac to gdzie indziej. Komputerka rowniez nie chce mi sie wozic.

ps2. Po jaka cholere ja sie tlumacze ?

--
Wojtek