Re: Streamer

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 23:12:32 MET DST

wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek) wrote:

>Tak, bo to jest PRYWATNY streamer kumpla. Czy Ty tez masz w domu 110V (tak
>na wszelki wypadek bo nigdy nie wiadomo co sie stanie)???!?!?

>Ja, poki co, mam tylko 220.

>--

>Wojtek

Ja poki co mam tylko 127 :-(. Ale w przecietnym domu w Polsce kuszony
mozliwoscia przetestowania nowego sprzetu wygrzebalbym te 110 w czasie
ponizej 30 min. Howg!

Jurek

PS: Moze macie dwa - polaczcie do kuoy i jakos Wam sie uda ;)

PS2: Powazna Firma Komputerowa moglaby sobie pozwolic na jeden
przetwornik 220/110 nie? Moze uda Ci sie przemycic takie Skomplikowane
Urzadzenie do Planowanych Inwestycji na 1997? ;)