Re: Unix growth

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 21:58:43 MET DST

> Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl (Mariusz Studzinski) wrote in article
<4reirm$95p_at_olorin.nask.pl>...

> [...]
> starcie stwierdzal, ze nie moze znalezc jakiegos pliku xxx.vxb i
> jakies tam odwolanie numer 513582163912 (tak to mniej wiecej
> wygladalo) jest nieprawidlowe .....i nie pojdzie za cholere dalej.
> Rozumiem, gdybym mu wywalil polowe katalogu System - ale co taka
> glupia przegladarka mogla w sobie miec, ze system nie pojdzie jak jej
> nie ma. W tym przypadku WIn95 powinien sie zachowac w nastepujacy
> sposob: nie znaleziono pliku xxx, do ktorego istnieje odwolanie w
> System Registry - Usunac odwolanie OK/NO? - A tak to mialem caly

Mariusz odpowiem ci na hama: jak instalujesz jakies shareware programy
ktore zmieniaja ci Bog wie co w konfigurajci do miej do siebie pretensje.

Dobrze ze to nie byla "najnowsza" wersja pkunzipa:)))
Mi sie twoj przypadek nigdy nie zdarzyl choc fachowcy mowia ze dobrze miec
kopie reg files..