Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 01:37:55 MET DST

> I jeszcze cos ze powiedzen moich szwajcarskich wpolpracownikow:
> Amerykanie (niektorzy) sa tak dumni z siebie ze nie umijeja
> dopuscic do siebie mysli ze Ameryka nie zostala odkryta jednak
> przezprzez Amerykanina (PC: doskonale wiem ze Ameryke to odkryli
> idianie, wikingowie to jednak europejczycy... ale to nie oto
> chodzilo).
>
> Poza tym nasz rozmowca rozlozyl mnie raz na lopatki: juz mialem
> siegac do hitorii filozfii by uzupelnic swoja skromna wiedze, az
> tu sie dowiedzialem ze chodzi o komiks...
> Pawel
Rozluznij sie;) Primum vivare....
Chodzi nie o komiks ale o comic strip. I jest tam duzo tzw corporate
culture humor.
Myslalem ze pomoze to zrozumiec dla Grego wyrazenia: "we don't have plans
at that time but feel free to contact us..." (nie mamy najmniejszego
zamiaru ale wpadnij jeszcze kiedys...) (To bylo o wersji Forte Agent dla
superpopularnego systemu OS/2)
Ten strip jest zreszta swietny.
http://www.unitedmedia.com/comics/dilbert/