Re: W co inwestowac?

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Tue 02 Jul 1996 - 13:06:43 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:
>do zimy w sanndalach?
>
>ja jakos nie zalapuje
>
>:-((((
>
>Grego
>
>P.S. Ten cytat wcale nie mowi "nigdy nie rob tego co robia miliony"
> on tylko mowi: "to ze cos robia milionny - nie jest zadnym argumentem"
> a niestety w calej dyskusji, po odcisnieciu wody i bzdur, to byl
> jedyny Twoj argument - "miliony amerykanow nie moga sie mylic"

Ja znam to w wersji doslowniejszej: jedzcie gowno biliony much
nie moga sie myslic.

I jeszcze cos ze powiedzen moich szwajcarskich wpolpracownikow:
Amerykanie (niektorzy) sa tak dumni z siebie ze nie umijeja
dopuscic do siebie mysli ze Ameryka nie zostala odkryta jednak
przezprzez Amerykanina (PC: doskonale wiem ze Ameryke to odkryli
idianie, wikingowie to jednak europejczycy... ale to nie oto
chodzilo).

Poza tym nasz rozmowca rozlozyl mnie raz na lopatki: juz mialem
siegac do hitorii filozfii by uzupelnic swoja skromna wiedze, az
tu sie dowiedzialem ze chodzi o komiks...
Pawel