Re: Hurtem - Re: Swieta wojna trwa

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Tue 02 Jul 1996 - 18:43:21 MET DST

At 09:39 01.07.96 +0200, you wrote:
>Swietej wojny ciag dalszy.......
>
>Dlaczego twierdze ze produkty m$ to badziewie:
>[ciach - polskie litery]
>Nastepny super-produkt W'95 nakladaka na DOS-a :) co moze nie.
>Mialem klopoty z odpaleniem lokalnego silnika btrieva w sesji DOS pod
>W'95 nie udawalo sie. Z kumplami piszemy duza aplikacje (taka firemka
>KRZAK & Co. wg terminlogii SD ) z definicji ma pracowac pod roznymi
>srodowiskami w tym pod windows, zainstalowalem w'95 pogrzebalem chwile
>ustawilem bootgui=0 ok. zadzialalo odpalam silnik btrieva dziala !!!
> [...]

Sam piszesz 'lakierowane g...', a chcesz pod tym zapuszczac duze przetwarzanie?
Czys Ty sie chlopie blekotu ...? :)
Bardziej konstruktywnie (?): kup klientowi mlotek i niech sobie G'95 wybije
z glowy. Wysluchasz znacznie mniej jobow na swoje dzielo. ;>

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)