Re: AWE 32 czy GUS PnP !!

Autor: Krzysztof Foltman (kfoltman_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 02 Jul 1996 - 13:35:24 MET DST


In article <4qqt0r$70e_at_sunrise.pg.gda.pl>, Marian Klekota wrote:

>>syntezator GF1, miksuje do 14 kanalow z czestotliowscia 44.1 KHz, przy dalszym
>>zwiekszaniu liczby kanalow spada czestotliwosc, brak efektow.
> ^ bzdura ... efekty ma ( np. 3D sound ), a nowy player obsluguje reverb

Bzdura. Nie ma efektow. 3D sound robi sie przy pomocy odpowiednio
preparowanych probek i manipulowania glosnoscia. Do czego GUS sie zreszta
kompletnie nie nadaje - ale to inna sprawa.

>GUS PnP ma chip Inter Wave firmy AMD i zgodnosc z poprzednikami jest na
>poziome emulacji. Miksuje normalnie tzn. 32 kanaly na 44 KHz bez ograniczen,
>zreszta na koncu listu przesylam specyfikacje chipa ...

Ale tylko wtedy, gdy masz oprogramowanie napisane specjalnie pod Interwave.
Czego na razie nie uswiadczysz.

>Nie, Ty sie sugerujesz chyba tym co zwykle player'y pisza ( zazwyczaj
>informuja o "obcietej" czestotliwosci ) ale to nie ma nic wspolnego z
>faktyczna jakoscia odtwarzania w przypadku GUS PnP. PnP NIE OBCINA
>CZESTOTLIWOSCI ODTWARZANIA WRAZ Z ILOSCIA AKTYWNYCH KANALOW, nawet jesli
>uzywasz playera do gusa classic. Dociera ?

Bzdura. Totalna. [ (c) by LS ]

Po dokladne informacje proponuje siegnac do Low-level Ultrasound Developer's
Toolkit

Krzysiek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:48:02 MET DST