Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 02 Jul 1996 - 00:11:16 MET DST

> zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland) wrote in
article <199607010940.LAA20176_at_polonez.man.lodz.pl>...

connie.ots.utexas.edu...

> No i tu znowu wychodzi, ze S.Duch.. wypowiada sie o rzeczach
> na ktorych sie nie zna: tym razem Geografia i Nawigacja,
> ktos go pyta o odleglosc po ortodromie i loksodromie a ten mowi
> zeby cyrklem na globusie zmierzyc.
> On chyba jednak szkoly amerykanskie konczyl.
> Dla tych co nie wiedza to od razu wyjasniam, ze te rzeczy mozna
> policzyc np. na komputerze ale cyrklem sie nie da zmierzyc
> chyba ze SD wynalazl taki cyrkiel.

Oj nie uwarzales na geomertriiiiii. Przykladzas jeden koniec cyrkla do
punktu a (NYC) a d rugi do punktu b (austin) a pozniej przykladasz cyrkiel
do linijki. Mnozysz centymetry (mapa jest polska?) przez podzialke mapy i
masz odleglosc. Jak zamienic centymetry na kilometry wiesz, co? .
PS Ktos napisal o komputerze? A do czego tu komputer?