Re: Koniec tematu "W co inwestowac?"

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 21:58:48 MET DST

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

> [...]
>przypadku programow win32c dziala nieco stabilniej niz stare win3.1(0,1,2),
>jest totalnie idiotyczny jesli chodzi o PnP doprowadzajac uzytkownikow do
>szalu wmysl zasady im wiecej wiesz tym bardziej sie wsciekasz, nie wnosi nic
>nowego, ma duze wymagania sprzetowe.OS/2 to calkiem przyzwoity system, ktory
>jednak jest bardzo wrazliwy na sprzet i bledy w config.sys a takze kilka
>innych, ktore potrafia go bardzo cudownie wylozyc. Jesli mu nie pomozemy to
>mozemy go uznac za bardzo stabilny. Niestety jest stosunkowo niewielki wybor
[ciach]

>pozdrawiam
>karpio

Uff, ale kobyla. Nie chcialbym, kolego, byc niegrzeczny ale nie
powiedziales niczego oryginalnego. Te twoje 'fakty' to kolejna (i to
spora) porcja przekonan, pomowien, blednych wnioskow i prowokatorskich
odzywek 'xxx jest dla idiotow'. Zawsze wtedy gdy komus sie wydaje, ze
pozjadal wszelkie rozumy mowie: 'troche pokory'. We wszystkim trzeba
widziec dwie strony medalu a nie wpadac w koleiny i pisac glupoty bo
'ja jestem po tej stronie'.

Jesli zas chodzi o spor Win95vsOS/2 to najlepiej traktowac go jako
jeden z tematow sezonu ogorkowego. Wiadomo, ze nikt nic tu
oryginalnego nie powie ale wszystkim wydaje sie, ze odkryli jadro
prawdy i musza sie z nia koniecznie podzielic (zniewazajac przy okazji
1/3 czytelnikow listy). Personalne wycieczki dodaja troche pikanterii
nudnemu w koncu tematowi ale sa pewne granice, ktorych raczej nie
powinno sie przekraczac. To by bylo na tyle. A jak sie ktos nie zgadza
to wyzywam na pojedynek na klaty, czas i miejsce dowolne :).

Mariusz Studzinski
- Zachowujmy sie jak dwaj inteligentni, kulturalni ludzie.
- Dobrze, Panie zasrancu.